joi, 30 iunie 2011

Spoilere/Monte Carlo loveste din nou :]

Incercasem si eu sa le pun pe toate si sa fie pe meritul meu. Incercasem . Apoi m-am saturat de incercat fiindca ma chinuisem sa fac asta prea mult timp, asa ca am apelat la >>stardoll i my<< , un blog deosebit de responsabil, probabil si pentru ca are multi writeri care probabil au si vreo doua gramezi de timp liber. In spoilere puteti vedea HotBuys pentru iulie, chestiile Monte Carlo pe care le primesc membrii clubului Monte Carlo la fiecare prag, [
----------------------
Ca sa fiti in club trebuie sa va inscrieti in el [join]; clubul se afla la >>aceasta adresa<< si poate fi accesat cu myproxy.ca - aveti grija la  reclame - sau cu proxy manual:
Adresa IP : 165.193.102.220 Port: 80 Or
Adresa IP : 96.233.200.2 Port: 8080 Or
Adresa IP : 199.222.14.81 Port: 80 Or
Adresa IP  205.213.195.70 Port: 8080
----------------------] dar si alte haine care probabil vor fi gratis. Monte Carlo loveste din nou... cu cadouri, din cate vad eu.

Niciun comentariu: